Potrošački aspekti na tržištu
Ovaj dio programa je izrađen u prvom tjednu obuke, posebno dijelovi programa koji se bave razvojem konkurentnih tržišta telekomunikacija i Direktivama vezanim za univerzalnu uslugu i privatnost, te onaj dio vezan za posjete operaterima i UK regulatoru. Interaktivno korištenje web stranice u učionici pokazalo je kako potrošači mogu pristupiti informacijama o uslugama i opisati uloge nacionalnih regulatornih agencija u promoviranju interesa potrošača.
- Data je informacija o poboljšanjima u pružanju usluge kupcima, vrijednosti za novac i cijeni.
- Istraženi su primjeri informacija, o njima se raspravljalo i lista koja pokazuje njihove web adrese je poslana. Mnogi od njih su prikazani on-line.
- Održane su rasprave o tome kako različite vrste kupaca (najveći naglasak na osobnom i SME sektoru) biraju svoje telekom dobavljače.
- Sesije su napravile reference na informacijski paket koji je prikazan prvog tjedna. Prikazani su primjeri regulatornih inicijativa orijentiranih prema potrošaču (u softver formatu), uključujući dijelove EU 13-estog izvješća o implementaciji, važan PhonePayPlus konzultacijski dokument o tekstovnim porukama i “ECTA Scorecard” regulatorne učinkovitosti.