e-sadržaj, e-učenje

Prezentacija je bila usmjerena na dobavljače i potencijalne krajnje korisnike digitalnog kulturnog nasljeđa. Cilj je bio opisati proces kroz koji je Europska komisija prošla kako bi postigla svoje ciljeve, posebno vezane za stvaranje Europske digitalne biblioteke kao strateškog cilja unutar Europskog informacijskog društva i2010 Inicijativa, koja bi ubrzala rast i poslove u informacijskom društvu i industriji medija.

Kao polazišnu točku prezenter je predstavio različite generacije Minerva projekata. Da bi ilustrirao stvaranje Europeana, Europske digitalne biblioteke eContentplus programa i relevantne projekte opisao ih je kao najvažniji instrument EK. Na kraju će svi napori biti spomenuti (daljnji projekti) kako bi se nadvladale sve prepreke koje ometaju povećanje Europeana koji sadrži cijelo kulturno nasljeđe Europe.

Prezentacija ukratko opisuje glavne točke Direktive 2003/98/EC. Što je iz ove perspektive javni sektor? Koji dokument treba podijeliti? Što je naplata na temelju troškova? Na svakoj točki su naglašeni praktični primjeri i praktični izazovi s kojima se susreće direktiva, javna tijela i ponovni korisnici.

Došlo je do povećanja količine multimedijskih sadržaja kojima se može iznova pristupati na razne načine. Uloga e-učenja se također povećava u obuci u kompanijama. Koja su glavna pitanja i izazovi kojima moramo odgovarati?

Autor se fokusirao na tri glavna aspekta. Kako se može pristupiti elementima korištenjem širokopojasnih tehnologija. Prijenos materijala za obuku na temelju standarda. Kada stvaramo i koristimo materijale za e-učenje, važno je znati temeljna pravila o međunarodnim pravima intelektualnoga vlasništva.

Biti će predstavljene glavne karakteristike gore spomenutih aspekata sa praktičnim preporukama.

Sporazum (Treaty) postavlja temelje za Zajednicu i zemlje članice kako bi se osiguralo da postoje potrebni uvjeti za konkurenciju poduzetništva u Zajednici. Lisabonsko Europsko vijeće je u ožujku 2000 postavilo niz ciljeva kako bi od Europe stvorilo najkonkurentnije i najdinamičnije gospodarstvo u svijetu, a koje je bazirano na znanju. Informacijska i komunikacijska tehnologija su glavna snaga u Europskom gospodarstvu. Mogućnosti ljudi da stvaraju, pogone i koriste ICT postali su glavna komponenta gospodarske aktivnosti. Termin e-vještina i e-kompetencija pokrivaju širok spektar aktivnosti i aspekata ICT rada i obuhvaćaju aktivnosti mnogih ljudi koji su uključeni u različite dijelove ICT svijeta. Prema Europskom kvalifi kacijskom okviru kompetencija je opisna terminima odgovornosti i nezavisnosti.

Prezentacija nam opisuje primjere najbolje prakse, te kako domaće ICT udruge kao dio EU krovne udruge mogu pomoći svojim pridruženim članicama u EU da proizvedu i izvezu uslugu (e-Akcelerator) i uspostave R&D suradnju sa europskim ICT udrugama (PATENT). E-Akcelerator usluga omogućava marketinšku potporu za kompanije kako bi došle na međunarodno tržište, dok PATENT usluga omogućava potporu pri uspostavljanju R&D suradnje unutar EU.

Pripadajuće prezentacije